Tuesday, September 23, 2008

Time for reflection.

Corny images, but beautiful song - Tröstevisa.

1 comment:

Make Me Up said...

hej.

Jag har precis i skrivande stund lagt ifrån mig din bok Sjuka pengar. Jag har just nu svårt att formulera i ord hur imponerad jag är över ditt mod och uthållighet i en så till synes tröstlös kamp. Jag önskar att fler hade ditt mod, bara då kan man uppnå en rättvis värld.

Jag kommer bära med mig boken och min uppfattning av dig som person långt in i framtiden. Kanske kan det hjälpa även mig i stunder då man måste stå upp för det man tror på.

Du är en sann förebild och jag hoppas att många runt om i världen inser detta. Lycka till med allt du företar dig!

med vänliga hälsningar
Linn Ekholm

ps. ditt sätt att till synes aldrig ge upp hoppet eller tappa modet kan kanske sammanfattas med en citat från min chef "tänker man skit, blir det skit". Möjligtvis lite mer simpelt uttryckt, men ändå ganska träffande i många sammanhand. ds.